یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش برف در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

به گزارش مهر، احد وظیفه با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی افزود: روز گذشته در استان گیلان بارش باران و در غرب مازندران و برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از امروز با تقویت جریانات شمالی و عبور موج تراز میانی، تشدید باران را در گیلان، غرب مازندران و اردبیل و بارش پراکنده را در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و دامنه های غربی البرز خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تاکید کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه با تقویت فعالیت این سامانه، در سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، دامنه های غربی و مرکزی البرز، رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد رخ خواهد داد.

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطقی از استان اردبیل و آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین کاهش دمای هوا در استانهای شمال غرب، سواحل خزر و دامنه های جنوبی البرز دور از انتظار نیست. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران امروز به ۱۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد می رسد.

کد خبر 350300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha